03 Mina föräldrar

Min mamma heter Maria men kallas Mia. Hon är även känd som ''McTyson'' haha. Nån incident emellanåt, när hon tagit tag i en turks öra för att han var taskig mot mig. Eller slår på en annan turk för att han försöka våldta min syster. Mamma och jag är som katt och råtta. Vet inte varför, min styvfar säger att vi är så lik varann så det blir plus mot plus istället för plus mot minus. Mamma har humör kan jag lova ;p 

Min pappa heter Lars. Han bor i ( Vilhelmina trakten) med sin kärring och ungar. Han har mig och min syster Nathalie tillsammans med mamma.
Tyvärr så har inte hsn funnits med i bilden hela tiden. Så vi har ingen bra kontakt. Finns inte så mycket att skriva då vi inte känner varandra.

Min andra pappa däremot, han heter Bo-Göran, men kallas Bosse. Han har funnits i mitt liv sen jag var 2-3 år. Syrran var bara några månader då mamma och han träffades och blev ett par. Tillsammans har han och mamma 3 busiga pojkar Nicklas 6år, Robin 3år och ''Whäkakräka'' Jesper 1år. Jag vet inte någon som träffat Bosse som kan säga att dom inte gillar honom. Verkligen alla jag känner diggar honom. Han är cool, oftast. Men har sitt humör han också. Han har alltid funnits där för mig, och kommer alltid göra det!

--------------

Idag har jag och min Alva skrutt bara varit hemma, hon har mest velat sova hela dagen. Lite trött sen vaccineringen igår tror jag.  Nu ikväll så kom Madde M och hälsade på och vi kika på Idol. Otippat att Jay skulle vinna. Not. Men han är grym så det var då bara bra :)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0