♥ Dag 5 – Vad är kärlek.

Kärlek för mig är att vakna och se de vackraste blå ögonen tindra tillbaka mot mig. Det tandlösa leendet som är guld värt <3 När min man gör frukost åt mig utan att fråga, kommer med vatten eller bara att jag bara kan sätta mig i hans knä och kramas <3 Man uppskattar kärleken så mycket mer när han jobbar borta så långa perioder. John, jag älskar dig! Nu har du varit borta i 2 veckor. Bara 4 veckor kvar. ÅÅÅH såå långt bort.

Min fina lilla familj, jag älskar älskar er <3 NI är det bästa som har hänt mig.



Dagen har för övrigt bjudit på pepparkaks bak med mina små bröder och mamma. Lite städhjälp hos dom och sen en dunder avslutning för deras Bamse gympa :)
Alva har varit jätte snäll, men sovit väldigt lite idag. Dock så sov vi till kl 10 idag, guuud sååå skööönt :)

Dock har jag faktiskt lite hemlängtan, har massa tvätt som skall vikas in :)
Och alla fina ljusstakar och julgrannen som väntar på att få sina lampor tänd igen :)

Hoppas på att få träffa lite Mickis o Malin o syster i veckan ;)


Nä nu ska jag glutta lite på tradera och sen lägga mig bredvid min fina dotter <3 Det är kärlek det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0