♥ Dag 6 – Min dag.

Wiiho 11 dagar kvar till jul.. Och imorse kl 07.30 har jag och Alvis varit med på småpojkarnas dagis och kika på dom i det fina lucia tåget av minimänniskor :) Jesper var lite svårflörtad, ville inte vara med riktigt hehe. Robin stod som ett mähä och stirrade på myllret av vuxna runt om ;) Min lilla Alvis hade på sig sin fina tomtedräkt med förkläde men hon sov igenom hela firandet. Barnen fick vara kvar på dagis medans vi drog hem till mamma och vilade, hon vaknade 05,30 imorse.
Sen ikväll hade vi turen att se ett till luciatåg med våran äldsta bror/morbror Nicklas på hans skola :) Dom sjööng så fint. De falska tonerna flödade ut från högtalarna ;)

Mamma och jag har faktsikt varit sams dessa dagar då vi varit här :p
Vi har småstädat o lagat mat.

Fattas bara min älskade sambo <3



Kommentarer
Postat av: Tirja

Vart bor mamma din nu då? Bor hon kvar i torvalla?

Kram!

2010-12-14 @ 00:32:53
URL: http://tirja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0